Afgelopen week is het parochiesecretariaat van onze parochie van start gegaan.

Vier dames verzorgen de bezetting van het parochiesecretariaat, beurtelings met twee personen. Dit zijn: Jeanette Lotstra, Ria de Jong, Ursie Ligthart en Godelieve Bos. Het parochiesecretariaat is drie dagdelen per week geopend: op maandag de hele dag en op woensdag een halve dag.
In januari/februari is het parochiesecretariaat bereikbaar op
- maandag 09.00-12.00 uur en 13.30-16.30 uur
- woensdag 13.30-16.30 uur (bedoeling is dit straks te verplaatsen naar woensdagochtend, u wordt hierover dan geïnformeerd)

De dames van het parochiesecretariaat zijn bereikbaar op telefoon (0515) 57 69 98 en via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Het parochiesecretariaat wordt het centrale punt van de parochie, waar u op bepaalde tijden met allerlei vragen terecht kan. Kortom, het parochiesecretariaat is de spin in het web van de parochie, het secretariaat zorgt er voor dat anderen (het pastorale team) hun werk kunnen doen.
Het parochiesecretariaat verzorgt ondersteunende secretariële en administratieve taken voor de parochie en de pastores. Het secretariaat is begonnen met enkele taken, zoals het opnemen van de telefoon, het geven van informatie, het verzorgen van de post en het typen van brieven. Bedoeling is om het aantal taken op termijn uit te breiden.
We zoeken nog één persoon om mee te draaien met het secretariaat. Daarom doen we nogmaals een oproep aan u: lijkt het u interessant om administratieve en secretariële taken te verrichten voor het pastorale team, kunt u discreet omgaan met (vertrouwelijke) informatie en gegevens, en wilt u zich (samen met andere vrijwilligers) regelmatig een dagdeel voor de parochie inzetten, dan is deze functie mogelijk iets voor u.

Interesse? Neem dan binnenkort contact op met Jitske Hettinga-Bergsma, secretaresse van het parochiebestuur. Zij is telefonisch bereikbaar op
(0515) 57 61 92, op werkdagen van 18.30-19.00 uur of via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.