Zaterdag 12 september zal in het teken staan van de vrijwiliigersdag.

Het doel van deze vrijwilligersdag is: elkaar te ontmoeten als vrijwilligers van deze parochie, samen kijken naar de toekomst van deze parochie en elkaar te bemoedigen. Bovendien willen de pastores en het bestuur met deze dag de vrijwilligers ook bedanken voor hun grote inzet voor de parochie. Want er zijn veel vrijwilligers die zich inzetten voor de voortgang van de parochie. Als het goed is hebben alle vrijwilligers via de besturen of coördinatoren een uitnodiging gekregen voor 12 september. De organiserende werkgroep hoopt daarom dat er ook veel vrijwilligers naar deze vrijwilligersdag komen. Voor deze vrijwilligersdag wil de kerkopbouwwerker van het bisdom, de heer Herman Agterhoek, de leiding van de dag op zich nemen. Het programma van de dag zoals het op de uitnodiging staat is iets gewijzigd: de film “as it is in heaven” zal niet worden gedraaid. Dat heeft de organisatie besloten omdat er geen gelegenheid is om de film goed na te bespreken. De organisatie biedt aan om de film op een later tijdstip in het seizoen aan te bieden, met een gesprek erna. Op zaterdag 12 september willen we kijken naar wat we “in huis hebben” in onze parochie om de toekomst mee in te gaan. Er zullen waarschijnlijk verrassende zaken naar boven komen! Verrassende zaken die ons kunnen bemoedigen om positief verder te gaan met elkaar, als sint Francisusparochie Bolsward!.

Het is fijn als zo veel mogelijk vrijwilligers aanwezig zijn, maar voor de catering is het wel belangrijk dat ze weten hoeveel mensen er komen. Vergeet u zich daarom niet voor 1 september op te geven bij het secretariaat: 576998 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.