Ieder jaar houdt het comité Welzijnswerk een geldinzameling in de week vóór Pasen. Er wordt dan van alle parochianen van de St. Franciscusparochie een financiële bijdrage gevraagd. Van dit “Goede Week Offer” worden de attenties voor onze zieke medeparochianen tijdens hun ziek zijn, of die terugkeren uit het ziekenhuis, of attenties bij geboorte, jubileum of bij bepaalde verjaardagen gefinancierd gedurende het hele jaar.
Voor het ophalen van deze giften beschikt het comité thans over een groep van ongeveer 35 vrijwilligers. Dit aantal loopt om uiteenlopende redenen elk jaar terug.

Het comité doet dan ook een dringend beroep op u, om éénmaal in het jaar, 3 uurtjes vrij te maken voor het ophalen van de giften bij medeparochianen voor onze zieken in ons midden. Wij vragen vrijwilligers voor de gehele stad Bolsward en Burgwerd e.o. Dus niet kijken naar anderen, maar stel uzelf beschikbaar. Immers vele handen maken licht werk.

Voor meer informatie of aanmelding kunt u zich in verbinding stellen met mevr. K. Brandenburg (573452), mevr. H. Verbree – Draaisma (575272) of F.B. Visser (tel. 575885).