AGENDA VOOR DE PAROCHIEVERGADERING VAN 24 NOVEMBER 2010.

1. OPENING

Pastoor van der Wal

1. VERSLAG VAN DE PAROCHIEVERGADERING VAN 28 APRIL 2010.

1. MEDEDELINGEN

3.1 beleidszaken

3.2 Beheerszaken

1. BENOEMING LID VAN HET PAROCHIEBESTUUR.

Het parochiebestuur heeft de heer Jan Visser gevraagd de heer Leo ter Beke, die aan het einde is van zijn bestuurstermijn, op te willen volgen als lid van het parochiebestuur, belast met Beheerszaken. Aan de parochievergadering wordt gevraagd dat verzoek te willen onderstrepen en hem formeel voor te dragen als kandidaat-lid van het parochiebestuur. De feitelijke benoeming dient plaats te vinden door de bisschop.

De heer Visser heeft laten weten een benoeming  te zullen aanvaarden.

1. PAROCHIANEN AAN HET WOORD

-inspreekmogelijkheid-

1. BEGROTING VAN DE PAROCHIE VOOR 2011

De parochievergadering wordt gevraagd hierover advies uit te brengen.

1. RONDVRAAG/SLUITING

NA DE PAUZE:

1. THEMA

Pastor Kamsma zal een en ander vertellen over te starten gespreksgroepen, waarin parochianen elkaar kunnen ontmoeten en praten over geloofs- en levensvragen, met bijbelverhalen als uitgangspunt. Om mee te doen is het niet nodig bijbelkennis te bezitten. In een groep kan men naar elkaar luisteren en elkaar iets vertellen over belevingen, vragen en verwachtingen met betrekking tot het geloof en de zin van het leven. De gesprekken beginnen eenvoudig en leiden vanzelf tot dieper gaande en persoonlijker uitwisselingen. De groepen worden begeleid door een gespreksleider. Wij kunnen in onze parochie met drie groepen van 10 personen starten. Pastor Germa Kamsma zal uitleg geven over de gespreksgroepen en hoe u mee kunt doen.