altaltOp vrijdag 18 februari zal Sander de Rouwe te gast zijn bij de jongeren van ’t Schakeltje, de 15+-jongerengroep van de St. Franciscuskerk in Bolsward. Sander is “ons” Bolswarder Tweede-Kamerlid en zal onder meer vertellen over hoe het is om Tweede-Kamerlid te zijn. Er zal op een informatieve en actieve manier gekeken omgegaan worden met politiek en geloof. Het wordt dus een leuke en interessante avond! Jongeren van 15 tot 25 jaar zijn van harte uitgenodigd voor deze avond.
De avond is van 19.30 tot ±21.30 uur in de Parochiezaal van de St. Franciscuskerk (Grote Dijlakker 7, Bolsward - ingang links in de hoek van het kerkplein).
Meer informatie over deze avond bij Patrick Janssen, 0515-580870 of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.