30 april ophalen spullen!

Zaterdag 7 mei staan de kramen weer rond de Werenfriduskerk aan het Noard in Workum . De vele boeken staan in de kerk. U bent welkom van 9.00 uur tot 14.00 uur. Toegang is gratis.
De spullen zijn gesorteerd. Dat maakt het waarschijnlijk wat gemakkelijker om te vinden wat u zoekt. De opbrengst is voor de Werenfriduskerk.

In de maanden juni, juli en augustus gaan we door met de verkoop in de toren bij de grote ofwel Getrudiskerk midden in Workum. Vrijwilligers staan daar van maandag tot en met zaterdag ’s middags klaar om zo geld bijeen te brengen voor het Liliane Fonds en onze kerk.
U bent van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen in deze bijzondere locatie.

Een week eerder dwz   zaterdag 30 april rijden een aantal mannen rond om spullen bij u op te halen die u overhebt.  Hiervoor kunt u bellen naar een van de volgende nummers: 543451 - 542304 – 540064.
De overgebleven goederen  moeten wij zelf afvoeren en de kosten zijn ook voor ons. Wij kunnen heel veel spullen gebruiken maar moeten daarom nee zeggen tegen tv’s, oude computers, grote meubels,  bedden en matrassen.   Hopelijk hebt u begrip hiervoor en wilt u ons steunen om onze rommelmarkt weer tot een succes te maken. De opbrengst is net als de voorgaande jaren geheel bestemd voor onze  Werenfridus kerk Workum.
Bij voorbaat dank,

de rommelmarktcommissie.