Het "Koffertje van Samuel" komt in de week van 12 november in onze parochie logeren en kan in de weken daarna ook bij jou logeren. Het Koffertje van Samuel is een logeerkoffer die reist van gezin naar gezin. Laat je inspireren door de vele verrassingen in het koffertje die jullie als gezin willen helpen om samen in gebed te gaan en te luisteren naar wat God je te zeggen heeft.

Laat het koffertje ook bij jullie logeren... en laat het Licht schijnen in je eigen hart, in dat van je kinderen, in je gezins- en parochieleven. In de week van 12 - 19 november logeert het koffertje in Bolsward. Reserveer het koffertje daarom 1 van de weken daarna.  Je kunt het koffertje reserveren via het reserveringsformulier.

"Koffertje van Samuel" is een initiatief van Samuel Advies om gezinnen te ondersteunen bij het vinden of weer oppakken van het gezamenlijk gebed. De actie is op zondag 1 oktober gelanceerd, en er reizen koffertjes door alle bisdommen van Nederland en België. Thema voor de actie zijn de woorden van de jonge Samuel: “Spreek Heer, uw dienaar luistert”. Toen hij God zijn naam hoorde roepen, stelde hij zijn hart en verstand open voor wat God hem te zeggen had. En net zoals God de jonge Samuel bij zijn naam riep, zo roept Hij ook ieder van ons. Het koffertje neemt je als het ware mee op reis en geeft, aan de hand van een reisgids en verrassende materialen, een impuls voor het gebeds­leven in je gezin.

Meer informatie op www.koffertjevansamuel.nl