Processie tijdens de bedevaart naar Kevelaer

Op vrijdag 24 mei 2019 zijn we met bijna zestig parochianen (waarvan 15 kinderen!) van de Zalige Titus Brandsmaparochie en de Sint Antonius van Paduaparochie op bedevaart gegaan naar Kevelaer. De dag begon vroeg, met om 6.00 uur het reisgebed in de Sint Martinuskerk in Sneek.

Vandaar vertrokken we per bus naar Kevelaer. Onderweg werd er gestopt in Niftrik voor koffie met gebak.
In Kevelaer liepen we in processie naar de Genadekapel, om vervolgens in de Biechtkapel de Eucharistie te vieren. De lunch werd genuttigd in het Priesterhuis.
Na de lunch gingen we voor de Kruisweg in twee groepen uiteen: Pastoraal werker Foekema verzorgde de Kleine  Kruisweg in het Forum Pax Christi, terwijl pastoor van der Weide de Grote Kruisweg bad.

Marialof in de Kaarsenkapel
Na de Kruisweg had iedereen tijd voor zichzelf tot aan het Marialof in de Kaarsenkapel. De bedevaart werd afgesloten met een laatste groet bij de Genadekapel, waarna de thuisreis kon beginnen.
Het was een prachtige en indrukwekkende dag met betekenisvolle ontmoetingen. Deze reis werd georganiseerd door de Werkgroep Kevelaer en werd verzorgd door VNB.