We zullen als parochie en locaties weer met publieke vieringen beginnen op 13 en 14 juni. Het vieringenrooster ziet er dat weekend als volgt uit:

Workum: zaterdag 13 juni 19:00 uur
Makkum: zondag 14 juni 9:30 uur
Witmarsum: zondag 14 juni 9:30 uur
Bolsward: zondag 14 juni 11:00 uur

Er kunnen per viering niet meer dan 30 personen toegelaten worden, reserveren is daarom noodzakelijk.

In Makkum en Witmarsum is het aantal plekken minder dan 30 door de beperkte ruimte, in Bolsward en Workum is er voldoende ruimte. Na de vieringen is er nog geen gelegenheid om samen koffie te drinken in onze parochieruimten.

Plaatsen reserveren voor vieringen

Het zal voorlopig nodig zijn om voor de vieringen een (gratis) plaats te reserveren. Dit kan via de ticketshop. U kunt maximaal 4 plaatsen tegelijk reserveren. U dient uw ticket bij aankomst te tonen aan het welkomstteam.

Wie niet zelf over internet beschikt en evenmin iemand om hulp kan vragen, kan telkens op donderdag- en vrijdagmorgen tijdens openingsuren contact opnemen met het secretariaat van de parochie.
U kunt gedurende de week vanaf donderdag alleen maar plaatsen reserveren voor de vieringen van de dan komende zaterdag/zondag.

In juni slechts 30 mensen tegelijk welkom

Omdat we in de maand juni niet meer dan 30 mensen mogen toelaten per viering, willen we u vragen om bij het reserveren met elkaar rekening te houden. Niet iedereen zal misschien even snel kunnen reageren wanneer de ticketshop opent.Geef alstublieft anderen ook een kans als u al een keer naar de kerk hebt kunnen gaan.
De ticketshop opent elke week op donderdag om 09.00 uur en blijft open tot een half uur voor de viering. Mochten er een dag voor de viering nog plekken zijn, reserveer die dan gerust.