Op woensdagavond 27 juli 2022 is er in de Sint Franciscusbasiliek in Bolsward weer een basilica-avond ter gelegenheid van de gedachtenis van de heilige pater karmeliet Titus Brandsma, patroon van onze parochie.

In afwijking van vorige basilica-avonden starten we deze avond om 19.30 uur met een pontificale eucharistieviering in de basiliek, met als hoofdcelebrant onze bisschop, mgr. dr. C.F.M. van den Hout.

Aan het slot van deze viering zal mgr. Van den Hout het door Frans Smeets vervaardigde Titus Brandsma-raam uit het voormalige Karmelklooster te Drachten zegenen. Dit raam is onlangs geschonken aan onze parochie en geplaatst in de Titus-kapel achterin de Sint Franciscusbasiliek.

Na afloop van de viering is er gelegenheid om na te praten met een kopje koffie of thee.

Van harte welkom!