lourdes gave

Nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar!

Van 16 tot en met 21 september 2023 gaan we weer vanuit onze parochie naar Lourdes!

Naar Lourdes gaan kan op heel veel manieren: op bedevaart, op vakantie, uit nieuwsgierigheid, met een bijzondere intentie voor uzelf of een ander, etcetera. Maar altijd is een reis naar Lourdes speciaal, met betekenisvolle ontmoetingen met anderen, en misschien wel met de Ander.

Op bedevaart naar Lourdes gaan is telkens weer een bijzondere ervaring. Of je nu jong of oud bent, het gevoel dat Lourdes je geeft valt niet onder woorden te brengen. Lourdes moet je zelf beleven en wordt vaak een vriendschap voor het leven.

Inmiddels hebben al 25 pelgrims zich voor deze reis opgegeven. We hebben in onze groep plaats voor 30 pelgrims. Dit betekent dat er nog maar 5 plaatsen over zijn. Wilt u mee, meldt u zich dan zo spoedig mogelijk aan. Diaken Kees van Kordelaar gaat met onze groep mee en Patrick Janssen is hotel-/reisleider.

De reis is van zaterdag 16 t/m donderdag 21 september 2023. We gaan vanuit Bolsward met de bus naar vliegveld Maastricht en dan met het vliegtuig naar Lourdes. Voor meer informatie en advies over of opgeven voor deze reis kunt u terecht bij:
Lourdeswerk Heilige Titus Brandsmaparochie, Patrick en Boudien Janssen-Terbraak, 0515-580870, e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.