Zomerexpositie 2012

"Woord - Klank - Kleur" is de titel van de zomerexpositie van 2012, georganiseerd door Stichting Kerk, Kunst en Samenleving. Er wordt van 1 juli t/m 19 augustus geëxposeerd in de Martinikerk en de St. Franciscuskerk. In de St. Franciscuskerk wordt onder de toren nog de dimensie "Geur" aan de titel toegevoegd met het kunstwerk "Nooit genoeg" van Betty van de Kamp. In de kerk zelf zijn een installatie te zien van Merijn Vrij en een beeld van Natasja Bennink.

alt

In totaal werken er elf kunstenaars mee aan de expositie die gesubsidieerd is door de gemeente Súdwest-Fryslân, de Hendrick Nannes en Catrijn Epesstichting, stichtinging het Weeshuis en het Sint Antonygasthuis.

alt

De Martinkerk is op werkdagen geopend van 10-12 uur en 13.30 tot 16.00 uur. Zaterdags van 14-16 uur. De Franciscuskerk is dinsdag t/m zaterdag van 13.30 tot 16.30 uur geopend.

Meer informatie: www.kksbolsward.nl