Zaterdag in Bolsward, zondag in Workum

In het weekend van 10 en 11 november besteden de Franciscuskerk in Bolsward en de Werenfriduskerk in Workum op hun eigen manier aandacht aan St. Maarten. Zaterdag 10 november zijn de kinderen met hun lampionnen om 19:00 uur welkom in de Franciscuskerk in Bolsward. Zondag 11 november zijn ze om 16:00 uur welkom in de Werenfriduskerk in Workum.

Op 10 november 2012 verzorgt het St. Franciscuskinderkoor de zang van de woord-en communieviering. De viering begint om 19.00 uur. Voorganger is Dominicus Kamsma. Het thema van de viering is “St. Maarten”. De kinderen van de groepen 1-4 mogen hun lampionnen meenemen voor de lampionnenoptocht in de kerk aan het begin en aan het einde van deze viering. De kinderen die aan deze lampionnenoptocht deelnemen worden voor de viering vanaf 18:50 uur opgevangen in de parochiezaal door leerkrachten van de St. Maartenschool. Alle kinderen en hun papa’s en mama’s zijn van harte welkom. Tot 10 november 2012.