10 oktober is het precies 5 jaar geleden dat Pastor Kamsma 't Schakeltje oprichtte. Vrijdag 14 oktober vierde 't Schakeltje haar 5 jarig bestaan. 't Schakeltje is de jongerengroep van de Sint Franciscusparochie in Bolsward.

Met taart en een bezoekje van Burgemeester Vroegindeweij en 2 leden van het parochiebestuur werd het feest gevierd.
Dat de Burgemeester er was had natuurlijk een speciale reden, Bolsward viert dit jaar 550 stadsrechten en de gemeente geeft groepen en verengingen die een jubileum hebben met een 5 erin een oorkonde en een geld bedrag. Ook kregen we nog een groot bos bloemen erbij.

't Schakeltje 5 jaar

't Schakeltje komt 1 keer in de maand samen en spreken over geloof en samenleving en alles wat hun aanspreekt. Eén keer per jaar bereid 't Schakeltje een kerkviering voor.
Daarnaast doen de leden van 't Schakeltje ook actief mee als er wat te doen valt in de kerk.
De eerst volgende avond zal zijn op vrijdag 11 november om 20 uur in de parochiezaal, jongeren die het vormsel hebben ontvangen zijn van harte welkom
Het schakeltje heeft ook een eigen website : www.schakeltje.tk