Na het zeer geslaagde startfeest  van onze nieuwe parochie zijn we als locatieraad ook  weer aan de slag gegaan .

- De kaars die we mochten ontvangen tijdens de viering heeft een plek gekregen in de kapel van Pater Titus.

-We hebben een bord achterin de kerk geplaatst voor nieuws van de diverse werkgroepen in onze locatie en hier vindt u ook nieuws van de locatieraad.
Mocht u er ook iets op willen hangen?
Graag even in overleg met Tiemen Hoitinga (

- Achter in de kerk hebben we  een gebedenboek neergelegd, waar u een gebed achter kunt laten. Deze gebeden zullen niet één voor één voorgelezen worden, maar de gebeden zullen in zijn geheel opgenomen worden tijdens de voorbede.

- Voortaan zal er iedere zondag een parochiaan zijn die voor de viering u een GVL zal aanbieden en  u een goede viering zal toe wensen.
Een klein gebaar als welkom in onze kerk. Mocht u deze groep willen ondersteunen kunt u dit doorgeven aan Tiemen Hoitinga.

- De eerste giften voor de extra ronde kerkbalans komen binnen! Geweldig! Heeft u al actie ondernomen?

- Zaterdag 7 juni organiseren we een boekenmarkt in en rond de kerk. Daarvoor zijn we opzoek naar boeken en vrijwilligers.

- mocht u nog tips of ideeën hebben wij horen ze graag!

Vriendelijke groet,

Locatieraad Bolsward