Om onze katholiek geloofsgemeenschap in Workum levendig te houden, zijn we dringend op zoek naar mensen die de locatieraad van de St. Werenfriduskerk willen versterken. De locatieraad is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in de geloofsgemeenschap.

De locatieraad:

• onderhoudt contacten met parochianen en werkgroepen van de locatie
  • organiseert en coördineert activiteiten op de verschillendetaakvelden(ouderen- gezinnen- gastvrijheid en ontmoeting – beheer - secretariaat - voorzitterschap)
  • neemt initiatief voor nieuwe activiteiten, uit eigen creativiteit, en voert die ook uit. (Bv. Startweekend, kerk voor de stad (zoals St.Maarten en Lichtjesroute), enz.)

De leden verdelen de taken. Het tijdsbeslag is 4 - 10 uur per maand

Voor meer informatie kunt u contact opnemen het parochiesecretariaat van de Zalige Titus Brandsmaparochie (0515-57 69 98, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).