Gaat u mee op bedevaart naar Kevelaer op 19 mei of 18/19 mei 2017?

In mei gaan we met drie parochies op bedevaart naar Kevelaer. Met de H. Christoffelparochie, de Sint Antonius van Paduaparochie en onze eigen Zalige Titus Brandsmaparochie vieren we dat het dit jaar 125 jaar geleden is dat er vanuit het dekenaat Sneek voor de eerste maal een pelgrimsreis ondernomen werd naar Kevelaer. In 2017 willen we graag met een grote groep naar Kevelaer reizen. Er is keuze uit een tweedaagse bedevaart en een dagbedevaart.

In de jaren zestig van de vorige eeuw is men gestopt met de bedevaart, maar in 1997 is dit weer opgepakt en wel om het jaar. In 2017 gaan we dus voor de tiende keer naar Kevelaer. Door de jaren heen zijn er altijd grotere of kleinere groepen onderweg geweest naar Maria. Eerst jaarlijks, daarna om het jaar en inmiddels ook uitgebreid met een tweedaagse reis.

Wij hebben gekozen voor 18 en 19 mei 2017. De tweedaagse vertrekt dan op donderdagochtend 18 mei en op vrijdag 19 mei sluit de ééndaagse hierbij aan en hebben we verder een gezamenlijk programma. Op 19 mei ’s avonds komen beide reisgezelschappen rond 21.00 uur weer terug in Sneek.

De kosten voor de tweedaagse reis komen uit op € 139,00 en dit is op basis van vol-pension. (Wilt u een 1-persoonskamer, dan betaalt u € 20,00 extra).  Alleen voor de vrijdag (dus de ééndaagse) betaalt u € 70,00. Bij deze dagtocht is de lunch inbegrepen. Een reis- en/of annuleringsverzekering zit niet bij de prijs inbegrepen en kunt u zelf afsluiten.

Download de folders van deze twee reizen door op de afbeelding hieronder te klikken:

Eéndaagse reis (19 mei)

Tweedaagse reis (18-19 mei)

Voor aanmelding voor deze bedevaart en/of informatie kunt u contact opnemen met:

Zalige Titus Brandsmaparochie:
Boudien Janssen-Terbraak

Heilige Antonius van Paduaparochie:
Geeske van der Meulen-Huitema
Betty Edens