Parochieblad Titus - informatie

TITUS - informatie

TITUS is het parochieblad voor de Zalige Titus Brandsmaparochie. Het eerste deel is een algemeen deel, dit geldt voor de gehele parochie. Daarna heeft elke locatie zijn eigen gedeelte. Zo kunt u dus lezen wat er gebeurt in de diverse locaties. Naast de parochiële informatie is er vaak ook een column van de bisschop te lezen en hebben kinderen hun eigen pagina.
We hopen dat het nieuwe en kleurrijke parochieblad u bevalt en goed gelezen wordt. Het houdt u op de hoogte van onze kerkelijke gemeenschap.

Edities

Hier kunt u de huidige en voorgaande edities lezen.

Verschijningsdata 2023

Editie Van/tot Deadline inleveren kopij